Comunicat de ultimă oră de la Groupe Renault România: „În urma organizării Groupe Renault în jurul mărcilor sale, grupate în patru unități de business (business units) – Renault, Dacia & Lada, Alpine și New Mobility – Christophe Dridi preia, de la 1 ianuarie, responsabilitatea perimetrului industrial din România, Rusia și Maroc, în funcția de VP Global Access Industry și VP Industry Dacia și Lada.

România are un potențial uriaș. Am descoperit acest lucru în 2016, când am venit pentru prima oară în această frumoasă țară. Industria auto este o bijuterie a economiei românești, iar infrastructura, integrarea locală și educația sunt esențiale pentru dezvoltarea acesteia. Potențialul vine, de asemenea, din profesionalismul echipelor Dacia și Renault, cărora aș dori să le mulțumesc, precum și tuturor partenerilor noștri care ne-au ajutat să livrăm clienților de-a lungul anilor produse de calitate și competitive, fabricate în România. Este primordial să rămânem competitivi și să livrăm produse de calitate. Am învățat multe de la voi și vă mulțumesc. Voi continua să fiu alături de voi, făcând parte din această provocare în noua poziție care mi-a fost încredințată în cadrul Business Unit-ului Dacia & Lada, în noua organizație a Grupului Renault, la nivel internațional – a declarat Christophe Dridi. (…)

Christophe Dridi și-a început cariera la Renault în 1993 ca inginer. În 2001 li s-a alăturat echipelor Alianței Renault-Nissan în Japonia, unde a ocupat funcţia de manager Calitate. Ulterior a devenit director Calitate Renault Mexic și, mai apoi, responsabil Incidentologie vehicule Renault la Technocentre, în Franța. În 2009 a preluat responsabilitatea de director Fabricație al uzinei din Casablanca și, ulterior, a ocupat aceeaşi funcţie la uzina din Tanger, ambele din Maroc. Din 2016 a condus Uzina Vehicule Dacia de la Mioveni, iar în 2018 a fost numit președinte-director general Dacia și director general Groupe Renault România. Este absolvent al Ecole Supérieure des Sciences et Technologies de l’Ingénieur din Nancy, Franţa, şi deţine o diplomă MBA INSEAD”.

Totodată, Mihai Bordeanu a fost numit în funcția de Managing Director Dacia Brand South Eastern Europe și Country Head Romania.

„Mihai Bordeanu are o experiență de 22 de ani în marketing, comerț și business în companii cu profil auto și FMCG. În 2006 s-a alăturat echipei Toyota în România, unde a ocupat, pe rând, funcțiile de director de marketing, director comercial şi director al mărcii Lexus pentru divizia Balcani. În 2010 a preluat funcţia de director de marketing în cadrul Renault Commercial Roumanie pentru mărcile Dacia şi Renault. Din 2014 a fost director de marketing al Grupului Renault pentru piețele din Marea Britanie, Irlanda, Cipru și Malta („North Territory”), iar din 2016, director de marketing pentru regiunea Eurasia. În septembrie 2019 a fost numit VP Marketing Dacia. A absolvit Facultatea de Cibernetică a Academiei de Studii Economice Bucureşti şi a urmat programe de management general în organizații de profil, precum London Business School și CEDEP (INSEAD)”, informează Groupe Renault România.

Distribuie
Mai multe articole similare
Mai multe de Mihai Paul Codunas
Mai multe în Economie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *