Update, 10 august 2022, ora 14:15

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere anunță că astăzi, 10 august 2022, a fost emisă autorizația de construire pentru tronsonul 4 (Colonești-Pitești) al viitorului drum expres Craiova-Pitești.

Valoarea lucrărilor este de 389.240.840 de lei fără TVA, finanțarea fiind asigurată din fonduri europene nerambursabile. Durata de execuție a lucrărilor este de 24 de luni, termen calculat de la data începerii efective a acestora.

Traseul tronsonului 4 (în lungime de 31,82 de km) va fi aproape în întregime pe teritoriul județului Argeș și va începe la sud de comuna Lunca Corbului (km 89+300), va traversa comuna Albota și orașul Costești, va ocoli pe la sud comuna Bradu, după care se va racorda la autostrada A1 București-Pitești, la km 121+185 (comuna Oarja).

Știrea inițială, 17 august 2021, ora 12:00 

Astăzi a fost semnat contractul pentru proiectarea și execuția lotului 4 (Colonești-Pitești) al viitorului drum expres Craiova-Pitești.

Părțile semnatare sunt Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) și, respectiv, asocierea de firme SC SA&PE CONSTRUCT SRL – SC SPEDITION UMB SRL (a celui mai puternic constructor român, Dorinel Umbrărescu) – SC TEHNOSTRADE SRL – SC CONSITRANS SRL.

Semnarea documentului a fost posibilă pentru că, spre deosebire de primele două dăți, nu au mai existat contestații la atribuirea contractului către acești constructori.

Termenul pentru proiectare este de 12 luni de la semnarea contractului, iar termenul de execuție, de 24 de luni. Perioada de garanție a lucrărilor este de 120 de luni.

Amintim că traseul tronsonului 4 (în lungime de 31,82 de km) va fi aproape în întregime pe teritoriul județului Argeș și va începe la sud de comuna Lunca Corbului (km 89+300), va traversa comuna Albota și orașul Costești, va ocoli pe la sud comuna Bradu, după care se va racorda la autostrada A1 București-Pitești, la km 121+185 (comuna Oarja) (amănunte aici).

Pe lotul 4 vor fi construite 28 de podețe, 16 poduri și 14 pasaje. Vor exista două noduri rutiere: la Podul Broșteni (pentru legătura cu DN 65A și DN 65) și la Catanele-Căteasca (pentru legătura cu autostrada A1 București-Pitești). Este prevăzută și amenajarea, în Oarja, a unei baze de întreținere și deszăpezire. De asemenea, vor exista două spații de parcare/servicii, amplasate de-o parte și de alta a drumului.

Distribuie
Mai multe articole similare
Mai multe de Mihai Paul Codunas
Mai multe în Știri

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *