Fabrice Cambolive a fost numit Chief Operating Officer (COO) al mărcii Renault, urmând să preia funcția pe 1 iunie 2022. El îi va raporta lui Luca de Meo, CEO Renault Group, care își va menține și poziția de CEO al mărcii Renault.

În noul său rol, Fabrice Cambolive va pilota operațiunile mărcii și va conduce Comitetul de Management Renault. Principalele sale responsabilități vor implica dezvoltarea și gestionarea planului pe termen mediu al mărcii, în mod transversal, acoperind toate funcțiunile implicate în business, precum și supervizarea lansării, până în 2025, a celor 14 noi vehicule Renault.

Fabrice Cambolive, în vârstă de 54 de ani, a absolvit TBS Education Business School din Toulouse, Franța. S-a alăturat Grupului Renault în 1992 și a deținut diverse poziții internaționale în vânzări și marketing, timp de 20 de ani, în Spania, Elveția, Franța, Germania și România.

Cariera sa internațională a continuat în 2011, când a fost numit Vice President Sales & Marketing pentru Rusia și regiunea Eurasia, înainte de a fi numit CEO al Renault în Brazilia, în 2015. În 2017 a fost promovat Senior Vice President Chairman al regiunii Africa-MiddleEst-India-Pacific. În 2021 Fabrice Cambolive a fost numit Senior Vice President Sales & Operations pentru marca Renault, responsabil de implementarea planului strategic Renaulution la nivel global și de coordonarea transformării modelului de business al mărcii.

Distribuie
Mai multe articole similare
Mai multe de Mihai Paul Codunas
Mai multe în Economie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *