Furnizorul de gaze naturale și energie electrică Engie România (care operează și în județul Argeș) anunță că în perioada 1-22 ianuarie 2024 va efectua „o actualizare majoră a sistemelor noastre informatice, astfel încât ele să devină mai rapide și mai ușor de folosit”.
Din această cauză, între 1 și 22 ianuarie 2024 „nu vom emite facturi aferente lunii ianuarie. Emiterea va fi reluată ulterior, fără însă a afecta termenele de plată agreate, care vor decurge din momentul în care facturile vor fi emise”.
De asemenea, între 8 și 22 ianuarie transmiterea mesajelor prin formularul de contact online din engie.ro nu va fi posibilă. Tot între 8 și 22 ianuarie, „solicitările adresate în centrele noastre de relații cu clienții sau prin apelarea numărului de Call Center 021.9366 vor fi tratate sub rezerva indisponibilităților menționate”.
În plus, între 12 și 22 ianuarie nu vor fi disponibile următoarele servicii:
-accesul la contul de client și în aplicația mobilă MyEngie;
-transmiterea indexului autocitit;
-plata pe site-ul engie.ro;
-activarea facturii prin e-mail;
-programarea online a serviciilor tehnice.
În toată această perioadă, cererile de reluare a furnizării de energie pot fi transmise la centrele de relații cu clienții sau la numărul de Call Center 021.9366 (luni-vineri, între orele 08:00-20:00). Serviciul Urgențe (021.9281, 031.9031 și Telverde 0800.877778) va rămâne disponibil nonstop și în perioada respectivă.
Ne puteți citi și pe pagina noastră de Facebook și în grupul de socializare Pitesti24.ro. De asemenea, vă puteți abona la canalul nostru de YouTube.