Rețeaua comercială a mărcii Dacia cunoaște, începând din luna aprilie 2022, un amplu proces de transformare, prin adoptarea noii identități vizuale de brand. Obiectivul acestui demers este de a consolida atractivitatea și vizibilitatea showroom-urilor mărcii cu ajutorul unei semnalistici exterioare de impact.

Până la sfârșitul lunii noiembrie 2023, peste 1.000 de puncte de vânzare din 30 de țări au implementat deja noua identitate de marcă. Doar în cursul ultimului an, 750 de showroom-uri au adoptat noua identitate, ceea ce echivalează cu o medie de 3 inaugurări în fiecare zi lucrătoare.

În România, 97% dintre locațiile Dacia (un număr de 58 din totalul de 60) au adoptat deja noua identitate vizuală de marcă la exterior. În ceea ce privește amenajarea interioară, până la sfârșitul anului 2023 numărul locațiilor aliniate la noul standard va ajunge la 35.

Obiectivul propus este ca până la lansarea Noului Duster, în iunie 2024, toate showroom-urile Dacia din perimetrul de comercializare al mărcii să adopte noua identitate vizuală. Aceasta înseamnă aproape 2.000 de showroom-uri.

Ne puteți citi și pe pagina noastră de Facebook și în grupul de socializare Pitesti24.ro. De asemenea, vă puteți abona la canalul nostru de YouTube.  

Distribuie
Mai multe articole similare
Mai multe de Pitesti24.ro
Mai multe în Economie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *