Societatea Apă Canal 2000 SA se încăpățânează să susțină că apa potabilă furnizată în Pitești îndeplinește cerințele legale. Asta în condițiile în care piteștenii reclamă, pe bună dreptate, gustul și, uneori, culoarea îndoielnică a apei de la robinet.

„Apa potabilă distribuită consumatorilor îndeplineşte cerinţele legale aplicabile. Obiectivul procedeelor de tratare este protecţia consumatorilor faţă de germeni patogeni şi substanţe chimice cu risc pentru sănătatea populaţiei.

Monitorizarea parametrilor de calitate a apei se realizează permanent în toate etapele procesului tehnologic de către Laboratorul Uzinei de Apă şi în tot sistemul de distribuţie, până la consumator, conform Programelor anuale de monitorizare operaţională aprobate de Direcţia de Sănătate Publică Argeş”, răspunde Apă Canal la nenumăratele sesizări.

Piteștenii au reacționat pe pagina de socializare a Primăriei Pitești la comunicatul oficial al furnizorului, contrazicându-l vehement:

„Primăria Municipiului Pitești, dacă apa potabilă distribuită consumatorilor îndeplinește cerințele legale aplicabile atunci de ce are efectiv gust accentuat de mucegai de aproape două săptămâni? Este al treilea an consecutiv de când apare (n.r. – gustul de mucegai) începând din luna august și dispare prin noiembrie. Am ințeles din păreri avizate că gustul neplăcut ar fi dat de lipsa ploilor pe timpul verii, dar în vara aceasta au fost ploi. Noi vă întrebăm de ce apa potabilă are un gust infect, nu dacă îndeplinește sau nu cerințele legale aplicabile”;

„Ne-ați aburit cu un text cu multe necunoscute, dar calitatea apei este tot infectă”;

„De două săptămâni, (n.r. – în zona) Tancodrom apa a început să aibă gust de mâl (plus că mai trece printr-un filtru acasă)”;

„Nu știu ce controlează, dar calitatea apei este foarte proastă”;

„Problema nu e calitatea apei pe care o tratați voi. Problema e că nu vă asumați problemele din rețea și le puneți la client. După orice intervenție în rețea nu se dă drumul la curățare pentru a nu vă umfla voi costurile. În schimb, clientul trebuie să țină apa pornită mult timp pentru a-i veni o apă acceptabilă. Asta înseamnă că transferați pierderea de apă din sarcina Apă Canal în sarcina Clientului. Mai exact: ESTE FURT/ÎNȘELĂTORIE!!!”. 

Distribuie
Mai multe articole similare
Mai multe de Mihai Paul Codunas
Mai multe în Știri

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *