Societatea Apă Canal 2000 SA Piteşti a înființat un Call Center (cu număr de telefon 0248.223.237), disponibil 24 de ore din 24.

Oricine va suna la acest număr de telefon va putea primi informaţii despre racordarea la reţelele de apă şi de canalizare, obţinerea avizelor, contracte, facturi şi modalităţi de plată, tarife, lucrări programate şi avarii, programare pentru citirea contoarelor etc.

De asemenea, cetăţenii vor putea, la rândul lor, să ofere informaţii cum ar fi transmiterea indexului în urma autocitirii contorului sau vor putea sesiza defecţiunile tehnice apărute în reţele sau alte disfuncţionalităţi ale serviciului.

„Call Center presupune investiţie în tehnologie şi în oameni şi procese bine reglementate. Iar societatea Apă Canal 2000 a pornit de anul trecut pe drumul realizării acestei platforme de comunicare, contractul aferent, în valoare de peste 116.000 de euro, fiind finanţat din împrumutul de la Banca Europeană de Reconstrucţie şi Dezvoltare”, informează societatea de apă și canalizare a municipalității piteștene.

Distribuie
Mai multe articole similare
Mai multe de Pitesti24.ro
Mai multe în Știri

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *