Lansată în luna august 2018, platforma de vânzări online a mărcii Dacia s-a impus ca un instrument practic și rapid pentru rezervarea unui vehicul, ajungând să fie utilizată de un număr tot mai mare de clienți.

Potrivit companiei, de la începutul anului 2024 și până în prezent, aproape 4.500 de clienți au apelat la această modalitate de achiziție, cu peste 50% mai mulți față de perioada similară a anului trecut. Dintre aceștia, peste 3.000 au profitat de ofertele speciale disponibile pe parcursul celei de-a doua ediții a Sezonului Dacia, derulată în perioada 25 ianuarie-15 martie.

Modelele care au înregistrat cel mai mare număr de comenzi în acest interval au fost Sandero (inclusiv Stepway) și Logan.

„Platforma de e-commerce a devenit, totodată, un canal important pentru lansarea noilor modele. Începând chiar din prima săptămână a anului 2024, clienții interesați să cumpere Noul Duster au putut participa la o campanie de pre-comenzi pentru primele 200 de exemplare ale acestui model, toate vehiculele disponibile fiind rezervate în numai două zile”, anunță Dacia.

În prezent, clienții care doresc să comande Noul Duster prin intermediul platformei online au la dispoziție un configurator care le permite să aleagă versiunea, tipul de motorizare, culoarea și echipamentele opționale dorite.

Rezervarea vehiculului se face achitând o taxă de 800 de euro (TVA inclus), care se scade la final din valoarea totală a acestuia. Plata se efectuează cu card bancar de credit sau debit, prin intermediul unui procesator securizat de plăți.

Livrarea mașinii se face la showroom-ul agentului autorizat Dacia pe care clientul îl alege la momentul lansării comenzii.

Ne puteți citi și pe pagina noastră de Facebook și în grupul de socializare Pitesti24.ro. De asemenea, vă puteți abona la canalul nostru de YouTube.  

Distribuie
Mai multe articole similare
Mai multe de Pitesti24.ro
Mai multe în Știri

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *