Noua identitate vizuală Dacia îşi face apariția pe toate modelele mărcii. Noua emblemă „Dacia Link”, noul logotip şi noile culori reflectă spiritul esențial al mărcii. Schimbarea va avea loc simultan pe toată gama începând de mâine, 16 iunie 2022, anunță Automobile Dacia.

După ce şi-a făcut apariția, la jumătatea anului 2021, pe suporturile de comunicare și apoi, de la începutul anului 2022, în reţeaua de showroom-uri, a venit rândul gamei de vehicule să adopte noua identitate a mărcii Dacia. „Dincolo de schimbările de design, această nouă identitate reflectă angajamentele de viitor ale Dacia, punând în evidență valorile pe care s-a construit succesul mărcii”, potrivit sursei citate.

Modelele cu noua identitate vizuală vor putea fi comandate începând din 16 iunie, iar primele livrări sunt prevăzute pentru sfârșitul acestui an.

Noua identitate vizuală a Dacia își face apariția pe toate modelele mărcii

„Dacia Link” se regăsește de acum pe toate modelele mărcii. Integrarea noii sigle a condus la modificarea calandrului, ale cărui elemente distinctive, cu un contur evoluat, adoptă culoarea albă.

„Compusă din literele D şi C stilizate, legate între ele asemenea elementelor unui lanț, noua emblemă evocă, în acelaşi timp, robustețe şi simplitate”, transmite Automobile Dacia. Această siglă este ușor vizibilă de la distanță, fiind prezentă, în plus, pe jantele tuturor modelelor.

O altă schimbare imediat vizibilă o constituie apariția logotipului în partea din spate a tuturor modelelor şi pe volanul acestora.

Introducerea noii identități este însoțită de apariția noii nuanțe Gris Mégalithe pe barele de pavilion, pe scuturile de protecţie faţă şi spate, precum şi pe carcasele oglinzilor retrovizoare ale modelelor Sandero Stepway, Spring şi Duster.

Același ADN, un nou impuls

În decurs de numai câteva luni, Dacia şi-a reînnoit gama şi a completat-o cu două modele inedite: Spring 100% electric şi Jogger, vehiculul de familie polivalent de segment C. Introducerea noii identități vizuale încununează acest efort de reînnoire.

„Dacia s-a schimbat, așadar, în profunzime, dar a rămas atașată valorilor sale esențiale. Pentru Dacia, esențial înseamnă să ofere vehicule care să răspundă nevoilor reale ale clienţilor. Pe scurt: vehicule robuste şi fiabile, cu un grad ridicat de polivalență, care să permită utilizarea lor atât pentru traseele de zi cu zi, cât şi pentru incursiunile în aer liber. O nouă culoare de caroserie, Lichen Kaki, îşi face de altfel apariția tocmai pentru a sublinia apropierea mărcii de natură”, comunică Automobile Dacia.

Dacia precizează că este promotoarea unei abordări raționale a modului în care vehiculele sunt folosite de clienți: „Aceasta se traduce prin abandonarea treptată a elementelor cromate sau a materialelor din piele naturală”.

Sursa citată adaugă că Dacia va aplica treptat angajamentele asumate de Renault Group cu ocazia Adunării Generale din aprilie anul trecut. Astfel, din 2023, Dacia va fi prima marcă a Grupului ale cărei vehicule vor avea viteza maximă limitată la 180 km/h.

Schimbare simultană pe toate modelele

Introducerea noii identități de marcă va avea loc simultan pe toate modelele gamei Dacia. Începând de mâine, 16 iunie 2022, clienţii vor putea comanda vehiculele cu noua lor identitate vizuală.

Prezentarea oficială a noii game Dacia va avea loc la Salonul Auto de la Paris, în octombrie 2022, iar primele vehicule vor fi disponibile în reţeaua Dacia înainte de sfârşitul acestui an. (Sursă foto principal: Argeșul de poveste)

Distribuie
Mai multe articole similare
Mai multe de Mihai Paul Codunas
Mai multe în Economie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *