Cu 537.095 de mașini vândute în 2021, Dacia a progresat cu 3% pe piaţa internațională auto, piață puternic afectată de criza sanitară şi de criza componentelor electronice, a anunțat cu puțin timp în urmă Automobile Dacia.

„Pentru prima oară, Dacia a urcat anul trecut pe podiumul european al vânzărilor către clienții particulari, ajungând la o cotă record de 6,2% pe acest segment de piaţă”, precizează producătorul de autoturisme din Mioveni.

Această performanță este datorată în principal succesului modelelor Sandero (aproape 227.000 de unități vândute – inclusiv versiunea Stepway) şi Duster (peste 186.000 de unități comercializate), potrivit sursei citate.

În afara României, Dacia a fost anul trecut marca cea mai vândută către clienții particulari în Franţa şi s-a situat, din același punct de vedere, în Top 5 în alte 9 țări europene (Italia, Spania, Portugalia, Belgia, Austria, Polonia, Cehia, Ungaria şi Croația). În Germania, marca s-a aflat în Top 10. La acest capitol, Dacia a fost în 2021 lider de piaţă în Maroc.

Vânzările Dacia în 2021, pe modele:

-Sandero, 226.825;

-Duster, 186.001;

-Dokker, 44.684;

-Spring, 27.876;

-Logan, 27.136;

-Lodgy, 24.526;

-Diverse, 47.

Distribuie
Mai multe articole similare
Mai multe de Mihai Paul Codunas
Mai multe în Economie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *