Târgul de Crăciun va avea loc în Pitești în perioada 29 noiembrie 2023 – 2 ianuarie 2024, în Piața Primăriei. La deschiderea oficială, pe 1 decembrie, va susține un recital Fuego.

La Târgul de Crăciun vor fi expuse la vânzare următoarele categorii de produse:

-produse alimentare: mâncare tradițională, produse alimentare de tip fast-food, deserturi, produse de cofetărie și patiserie, miere, dulceață, zacuscă, prăjituri, clătite, plăcinte;

-băuturi: vin fiert, cafea, ciocolată caldă, ceai, limonadă, sucuri naturale;

-produse nealimentare: obiecte hand-made, produse cu specific de Crăciun (aranjamente, globuri, decorațiuni), obiecte din ceramică, sticlă, ii și costume populare, articole obținute prin prelucrarea lemnului, prelucrarea pielii și a blănurilor, accesorii și bijuterii, produse din lavandă.

Condiții obligatorii pentru participarea comercianților:

-persoanele care doresc să se înscrie la Târgul de Crăciun trebuie să fie organizate potrivit Legii 31/1990 republicată;

-pentru toate categoriile de produse este obligatoriu ca expozanții să fi participat la cel puțin trei evenimente, cu stand de lucru exemplificat prin fotografii, cu precizarea evenimentului;

-expozanții care doresc să participe la Târgul de Crăciun (atât la categoriile alimentare, cât și cele nealimentare, după caz) trebuie să folosească materiale biodegradabile pentru servirea și ambalarea produselor comercializate (pahare, farfurii, linguri, furculițe, pungi de împachetare și vânzare etc.);

-expozanții care doresc să comercializeze băuturi și vin fiert au obligația să își achiziționeze pahare din materiale biodegradabile, personalizate cu logo-ul evenimentului;

-entitățile juridice trebuie să dețină și să utilizeze casă de marcat.

Documente obligatorii de atașat formularului de înscriere:

1.Copie a cărții de identitate a administratorului;

2.Copie carnet de meșteșugar sau atestat de meșter popular;

3.Copie Certificat Unic de Înmatriculare (CUI);

4.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comerțului;

5.Documentul de înregistrare emis de Direcția Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor;

6.Minimum 5 fotografii ale produselor;

7.Minimum 5 fotografii ale standului de la un eveniment anterior.

Formularul de înscriere, alături de toate documentele solicitate, poate fi transmis până la data de 17 noiembrie 2023:

-pe adresa de e-mail primaria@primariapitesti.ro;

-la sediul Primăriei Pitești, Centrul de Informații pentru Cetățeni (luni-miercuri între orele 08:00 – 15:30, joi între orele 08:00 – 18:30 și vineri între orele 08:00 – 12:30).

Comercianții selectați să participe la Târgul de Crăciun din Pitești vor trebui să achite până pe 1 decembrie 2023 taxa de participare.

Tarifele cerute de municipalitate comercianților la Târgul de Crăciun:

-închiriere căsuțe pentru produse alimentare: 80 de lei/zi/căsuță;

-închiriere căsuțe pentru produse nealimentare și prestări servicii: 50 de lei/zi/căsuță;

-închiriere domeniu public în zona Pieței Primăriei pentru alte amenajări destinate comerțului sau prestărilor de servicii specifice sărbătorilor de iarnă: 8 lei/mp/zi.

Regulamentul și formularul de înscriere, AICI.

Ne puteți citi și pe pagina noastră de Facebook și în grupul de socializare Pitesti24.ro. De asemenea, vă puteți abona la canalul nostru de YouTube.  

Distribuie
Mai multe articole similare
Mai multe de Pitesti24.ro
Mai multe în Știri

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *