Update, 15 iulie 2022, ora 17:30

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a semnat astăzi, 15 iulie 2022, contractul cu S.C. Explan S.R.L. din Cluj-Napoca pentru elaborarea studiului de prefezabilitate și a studiului de fezabilitate pentru realizarea celor 13 noi noduri rutiere pe autostrăzile A0, A1, A2, A3 și A7 (vezi lista mai jos).

Contractul, în valoare de 5.509.250,26 de lei fără TVA, este finanțat cu fonduri europene nerambursabile și are o durată de 17 luni.

„După finalizarea acestui contract, vor putea fi stabilite pentru fiecare proiect în parte valoarea și termenele necesare construcției”, precizează CNAIR.

Știrea inițială, 25 februarie 2022, ora 08:55

După finalizarea procesului de evaluare a ofertelor, CNAIR a desemnat câstigătorul contractului pentru elaborarea studiului de prefezabilitate și a studiului de fezabilitate în vederea realizării de noi noduri rutiere pe autostrăzi. Ofertantul desemnat câstigător este S.C. Explan S.R.L. din Cluj-Napoca, la un preț de 5.509.250,26 de lei fără TVA. Durata contractului este de 17 luni de la data de începere a proiectului.

CNAIR a identificat următoarele noduri rutiere care vor fi realizate pe rețeaua de autostrăzi din România:

-nod rutier Pantelimon (A0 – km 48) sectorul A0 Nord;

-nod rutier Ungureni (A1 – km 53) sectorul București-Pitești;

-nod rutier: Șibot (A1 – km 327) sectorul Orăștie-Deva;

-nod rutier Ovidiu (A2 – km 146) sectorul Fetești-Cernavodă;

-nod rutier Dunărea (A2 – km 157) sectorul Fetești-Cernavodă;

-nod rutier Peștera (A2 – km 181) sectorul Cernavodă-Constanța;

-nod rutier Ciurila (A3 – km 33+000) pe secțiunea 2B Câmpia Turzii-Gilău;

-nod rutier Românași (A3 – km 26) sectorul Poarta Sălajului-Nusfălau;

-nod rutier Luduș (A3 zona km 18+000 a secțiunii 2A Ogra – Câmpia Turzii);

-nod rutier Săndulești (A3 zona km 17+000 a secțiunii 2B Câmpia Turzii-Gilău);

-nod rutier Crasna (A3 zona km 52+000 a secțiunii 3B Mihăilești-Suplacu de Barcău);

-nod de descărcare pe Autostrada A7 în zona localității Dumbrava, după conexiunea autostrăzii A7 cu A3;

-nod de încărcare/descărcare Adjud (Autostrada A7).

„Prin realizarea acestui proiect se urmărește asigurarea capacității de circulație necesară și condiții corespunzătoare de circulație, cu efecte negative minime la nivelul mediului și al ocupării de terenuri. În același timp, se vor îmbunătății condițiile de circulație la nivel de rețea rutieră natională de transport, inclusiv sub aspect de sigurantă rutieră. Astfel, se vor reduce emisiile poluante și costurile de operare, răspunzând în acest fel cerințelor de dezvoltare economică concretizată prin adaptarea rețelei rutiere naționale la cererea reală de transport”, motivează Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR). (Foto: descriptiv)

Distribuie
Mai multe articole similare
Mai multe de Mihai Paul Codunas
Mai multe în Știri

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *