Update, 4 iulie 2025, ora 17:26

Săptămâna viitoare încep lucrările de modernizare a drumului județean 679 Păduroiu (DN 67B) – Lipia – Popești – Lunca Corbului – Pădureţi – Ciești – Fâlfani – Cotmeana – Malu – Bârla – limita cu județul Olt (aproape 48 de km).

Luni, 7 iulie 2025, la ora 13:00, în comuna Bârla, CJ Argeș va preda amplasamentul constructorilor – SC General Trust Argeș SRL (lider) și SC CONI SRL (asociat) – pentru începerea lucrărilor.

Potrivit contractului (a cărui valoare este de 272.730.881,19 lei – bani europeni), lucrările vor fi gata la sfârșitul anului 2027.

Update, 17 iunie 2025, ora 12:15 

La CJ Argeș a fost semnat astăzi, 17 iunie 2025,  contractul pentru începerea lucrărilor de modernizare a drumului județean 679 Păduroiu (DN 67B) – Lipia – Popești – Lunca Corbului – Pădureţi – Ciești – Fâlfani – Cotmeana – Malu – Bârla – limita cu județul Olt (aproape 48 de km). Termenul de finalizare este sfârșitul anului 2027.

Lucrările vor fi executate de asocierea de firme SC General Trust Argeș SRL (lider) și SC CONI SRL (asociat).

Valoarea contractului: 272.730.881,19 lei, bani europeni.

Update, 24 iulie 2024, ora 20:40

Directorul general al Agenției pentru Dezvoltare Regională (ADR) Sud-Muntenia, Liviu Gabriel Mușat, a anunțat astăzi că lucrările de modernizare a drumului județean 679 din Argeș vor începe „în primul trimestru al anului viitor”. Potrivit sursei citate, termenul de finalizare este sfârșitul anului 2027.

În afară de modernizarea propriu-zisă a părții carosabile, proiectul mai prevede construirea sau modernizarea a 14 poduri, a două pasarele pietonale, a 64 de stații de transport public, modernizarea trotuarelor și a șanturilor și montarea de borne kilometrice, indicatoare rutiere și parapeți.

Valoarea proiectului este de 77.307.374 de euro, fiind „cel mai mare proiect cu finanțare europeană din istoria de 25 de ani a Regiunii Sud”. 

Update, 9 mai 2024, ora 15:35

Astăzi, 9 mai 2024, a fost semnat în Pitești contractul de finanțare pentru modernizarea drumului județean 679. Din partea Agenției pentru Dezvoltare Regională (ADR) Sud-Muntenia, contractul a fost semnat de directorul general Liviu Gabriel Mușat.

„Este cel mai mare contract din istoria ADR Sud-Muntenia”, afirmă Mușat. Reamintim că valoarea contractului este de circa 77 de milioane de euro, fonduri europene.

Urmează parcurgerea etapelor pentru desemnarea constructorului. Ulterior, vor fi stabilite termenele de execuție.

Știrea inițială, 3 aprilie 2024, ora 13:00

Proiectul de modernizare a drumului județean 679 (în lungime de aproape 48 de kilometri) se află în faza de precontractare. „Acest proiect a trecut de toate verificările din partea ADR și suntem în faza de precontractare. În cel mai scurt timp o să semnăm contractul și putem organiza licitație”, susține Marius Nicolaescu, vicepreședinte al Consiliului Județean Argeș.

Consiliul Județean (CJ), reamintim, a aprobat în luna februarie a acestui an devizul pentru modernizarea DJ 679. Suma este de aproape 385.000.000 de lei (în jur de 77 de milioane de euro), bani europeni. CJ va participa cu 2% din suma totală.

Potrivit proiectului de hotărâre adoptat de CJ, modernizarea va include partea carosabilă, poduri, podețe, stații de transport în comun etc.

Drumul județean 679 are aproape 48 de kilometri și următorul traseu: Păduroiu (DN 67B) – Lipia – Popești – Lunca Corbului – Pădureţi – Ciești – Fâlfani – Cotmeana – Malu – Bârla – limita cu județul Olt.

Traseul drumului traversează comunele Poiana Lacului (satul Păduroiu Deal), Săpata (satele Lipia, Găinușa, Popești, Turcești și Bănărești), Lunca Corbului (satele Lunca Corbului, Pădureți, Lăngești, Catane și Ciești), Stolnici (satele Stolnici, Fâlfani, Cotmeana și Cochinești), Hârsești (satele Hârsești, Martalogi și Ciobani) și Bârla (satele Bârla, Urlueni, Malu, Mândra, Ciocești, Șelăreasca, Podișoru și Mozăcenii Vale).

Termenele de execuție vor fi stabilite după parcurgerea procedurilor. (Foto: descriptiv)

Ne puteți citi și pe pagina noastră de Facebook și în grupul de socializare Pitesti24.ro. De asemenea, vă puteți abona la canalul nostru de YouTube

Distribuie
Mai multe articole similare
Mai multe de Pitesti24.ro
Mai multe în Administrație

3 Comentarii

  1. Valeriu Stoica

    23-06-2025, 18:12 la 18:12

    Nesimțiți ăștia au uitat că în nordul județului Argeș există drumuri din Evul mediu,Cutea de Argeș -Campulung , Curtea de Argeș – Râmnicu Vâlcea,rușine să vă fie,ne lăudăm cu drumuri de comuna .

    Răspuns

  2. Gusti

    5-07-2025, 08:10 la 08:10

    Mizeriile de la varful judetului baga bani pe te miri unde…bai capete seci!ca sa faci legatura cu un oas important,resedinta de judet,cum e Pitestiul,sa ajungi la Paduroiu si respectiv pe ruta voastra propusa,trebuie sa mergi pe Pitesti Dragasani,care este cununa tuturor epavelor dintre drumuri!!!este reabilitat din pix si foaie!am schimbat mecanica de nu stiu cate ori!!!! Draqu va mai plateste vigneta,si o sa indemn la proteste pe lungimea acestui drum in fiecare comuna tranzitata,cu blocarea totala a drumului!!!!ne-am saturat sa fim luati de prosti!

    Răspuns

  3. Gigi Petre

    5-07-2025, 18:50 la 18:50

    Si acest drum este modernizat tot de firmele dd casa ale găștii lui Smântână, pentru ca altele nu mai exista…
    Si pentru DJ 659 Bradu – Ștefan cel Mare licitația
    ,,a fost castigata” mai bine zis dedicata tot la aceste societăți de casa , de parca altele nu mai sunt.
    Problema care se pune a este dacă au capacitatea tehnica si personal suficient aceste societății ca să finalizeze la termen aceste lucrări, sau intervin decalari de termene, finanțări suplimentare pentru ca este specific la CJ Argeș.
    Si celalalt drum modernizat anii trecuți dintre Catanele-Rociu – Slobozia a fost modernizat tot de aceste societsti care se par ca se pricep sa unga bine mecanismele ciumei roșii de câștigă tot ce se licitează…
    Poate instituțiile abilitate ale statului roman precum DNA si altele ar trebui sa se autosesizeze si sa cerceteze aceste licitații cu dedicație, mai ales ca vorbim si de finanțări de la UE…
    Oricum calitatea lucrărilor de modernizare a acestor drumuri executate de aceste grupări de firme ale lumii interlope din Argeș lasă mult de dorit, in multe cazuri nu rezista nici măcar cât au termen de garanție, dar se pare ca cei de la conducerea CJ Argeș nu vad ce trebuie pentru ca sunt vrăjiți de volumul șpăgilor..

    Răspuns

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *