Primăria comunei Cocu din județul Argeș organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a unui post vacant de șofer la Compartimentul Administrativ și Întreținere.

Condiţii specifice:

-studii medii/studii profesionale;

-permis de conducere categoria B, C, D, cu o vechime de cel puțin 5 ani;

-atestat profesional pentru conducătorii auto care efectuează transport auto de persoane, în termen de valabilitate, însoțit de card tahograf;

-aviz psihologic.

Cei interesați pot depune dosarele de înscriere în concurs în perioada 5-18 martie 2025.

Dosarele se depun la sediul Primăriei Cocu (satul Răchițele de Jos, strada Principală, nr. 115) în intervalul orar 10:00-16:00 (persoană de contact: Daniel Manole, secretar general – telefon: 0248.246.450 și 0748.021.669) sau prin e-mail, la adresa primarie@cocu.cjarges.ro.

Înscrierea în concurs se va face pe bază de cerere, însoțită de documentele care atestă pregătirea profesională a candidatului (atestat profesional pentru transport auto de persoane, adeverință medicală și cazier judiciar).

Proba scrisă a concursului va avea loc pe 28 martie 2025, de la ora 10:00, la sediul Primăriei Cocu, iar proba interviu pe 1 aprilie 2025, între orele 10:00-13:00, tot la Primărie.

În cadrul interviului vor fi testate abilitățile, aptitudinile și motivația candidaților. Proba interviului va putea fi susținută doar de către acei candidați declarați admiși la proba scrisă (persoană de contact: Daniel Manole – telefon 0248.246.450).

Ne puteți citi și pe pagina noastră de Facebook și în grupul de socializare Pitesti24.ro. De asemenea, vă puteți abona la canalul nostru de YouTube.  

Distribuie
Mai multe articole similare
Mai multe de Pitesti24.ro
Mai multe în Administrație

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *