Se lucrează la noul pod rutier peste râul Olt (zona Slatina), parte a viitorului drum expres Pitești – Craiova. Potrivit Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), au fost montate toate grinzile de beton și toate tablierele metalice și se execută lucrări de montare a elementelor prefabricate și lucrări la placa de suprabetonare. Noul pod rutier este construit paralel cu vechiul pod de cale ferată.
Podul în date tehnice, conform CNAIR:
-1.720 de metri lungime totală;
-38 de deschideri;
-304 grinzi de beton;
-lungimea unei grinzi de beton este de 40 de metri;
-greutatea unei grinzi este de 82 de tone;
-3 deschideri cu suprastructură din tablier metalic;
-greutatea tablierului de pe deschiderea centrală, pe o cale, depășește 175 de tone;
-greutatea totală a ansamblului (macara+tablier metalic) depășește 1.000 de tone;
-grinzile de beton și prefabricatele au fost realizate în totalitate în fabrica de grinzi a constructorului, amplasată pe șantier.
Amintim că pe acest tronson lucrează asocierea de firme românești SA & PE Construct SRL – SC Spedition UMB SRL – SC Tehnostrade SRL – SC Consitrans SRL.