Kaufland România își anunță clienții că, în perioada următoare, în magazinele sale nu vor mai găsi anumite produse de brand pe care le comercializa în mod obișnuit. Retailerul nu precizează despre ce produse este vorba.
„Anumiți furnizori ne-au comunicat majorări de preț nerezonabile în opinia noastră, pe care nu am putut să le acceptăm, aceștia alegând în consecință să sisteze livrarea produselor către Kaufland”, explică retailerul.
Iată mesajul integral al companiei către clienții Kaufland: „În perioada următoare veți constata că anumite produse de brand nu se mai găsesc pe rafturile noastre. Dorim să vă cerem scuze în avans pentru acest lucru.
Anumiți furnizori ne-au comunicat majorări de preț nerezonabile în opinia noastră, pe care nu am putut să le acceptăm, aceștia alegând în consecință să sisteze livrarea produselor către Kaufland.
Pentru a vă putea oferi aceste articole și pe viitor, purtăm în continuare negocieri cu furnizorii.
Pentru moment, datorită gamei noastre largi de produse vă putem oferi alternative atractive atât pentru produse de brand, cât și marcă proprie, menținându-ne în continuare promisiunea noastră față de clienți: varietate mare, calitate înaltă și cele mai bune prețuri”.