Mâine, 15 octombrie, de la ora 10:00, la Colegiul Național ”Ion C. Brătianu” din Pitești, se va desfășura proba scrisă a concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct la unitățile de învățământ preuniversitar de stat din județul Argeș.

Inspectoratul Școlar face precizări: „Accesul candidaților în săli va fi permis în intervalul orar 09:00-09:30.

Instructajul candidaților se efectuează în intervalul orar 09:30-09:50, plicurile cu subiecte se deschid la ora 10:00, iar candidații care nu sunt prezenți în sala de concurs la momentul deschiderii plicurilor cu subiecte pierd dreptul de a participa la concurs.

La ora 12:00, cel târziu, se încheie cele 120 de minute pe care candidații le au la dispoziție pentru rezolvarea celor 50 de itemi.

În structura probei scrise, circa 60% dintre itemi vor viza capacitățile cognitive și de leadership, circa 20% competențele de management, iar restul vizează reglementările legale din bibliografia de concurs.

Evaluarea se realizează în sălile în care candidații au susținut proba scrisă, prin deplasarea în sălile respective a membrilor comisiilor de evaluare și, după caz, a observatorilor. Camerele de supraveghere audio-video trebuie să înregistreze obligatoriu toată activitatea de evaluare”.

O sesiune specială a probei scrise va fi organizată pe 28 octombrie pentru candidații care nu pot susține proba mâine ca urmare a faptului că sunt bolnavi de COVID-19.

„Având în vedere identificarea unor situații de îmbolnăviri cu COVID-19 în rândul candidaților, Ministerul Educației va organiza joi, 28 octombrie 2021, o sesiune specială a probei scrise, la care vor avea acces doar candidații care transmit comisiei județene până joi, 14 octombrie 2021, ora 16:00, o solicitare însoțită de raportul medical/decizia de carantinare, eliberate de DSP, prin care aceștia sunt plasați în izolare/carantină ca urmare a contractării virusului SARS-CoV-2 sau a contactului direct cu o persoană infectată.

În cazul în care documentul de mai sus nu poate fi eliberat până la data și ora precizate, acesta va fi transmis în intervalul 15-25 octombrie, prezentarea sa constituind condiție obligatorie de participare la sesiunea specială”, precizează Inspectoratul Școlar Argeș.

AICI LISTA FUNCȚIILOR VACANTE DE DIRECTOR

(Foto: Alina Manea, inspectorul școlar general al județului Argeș)

Distribuie
Mai multe articole similare
Mai multe de Mihai Paul Codunas
Mai multe în Știri

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *