Mâine, 15 octombrie, de la ora 10:00, la Colegiul Național ”Ion C. Brătianu” din Pitești, se va desfășura proba scrisă a concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct la unitățile de învățământ preuniversitar de stat din județul Argeș.
Inspectoratul Școlar face precizări: „Accesul candidaților în săli va fi permis în intervalul orar 09:00-09:30.
Instructajul candidaților se efectuează în intervalul orar 09:30-09:50, plicurile cu subiecte se deschid la ora 10:00, iar candidații care nu sunt prezenți în sala de concurs la momentul deschiderii plicurilor cu subiecte pierd dreptul de a participa la concurs.
La ora 12:00, cel târziu, se încheie cele 120 de minute pe care candidații le au la dispoziție pentru rezolvarea celor 50 de itemi.
În structura probei scrise, circa 60% dintre itemi vor viza capacitățile cognitive și de leadership, circa 20% competențele de management, iar restul vizează reglementările legale din bibliografia de concurs.
Evaluarea se realizează în sălile în care candidații au susținut proba scrisă, prin deplasarea în sălile respective a membrilor comisiilor de evaluare și, după caz, a observatorilor. Camerele de supraveghere audio-video trebuie să înregistreze obligatoriu toată activitatea de evaluare”.
O sesiune specială a probei scrise va fi organizată pe 28 octombrie pentru candidații care nu pot susține proba mâine ca urmare a faptului că sunt bolnavi de COVID-19.
„Având în vedere identificarea unor situații de îmbolnăviri cu COVID-19 în rândul candidaților, Ministerul Educației va organiza joi, 28 octombrie 2021, o sesiune specială a probei scrise, la care vor avea acces doar candidații care transmit comisiei județene până joi, 14 octombrie 2021, ora 16:00, o solicitare însoțită de raportul medical/decizia de carantinare, eliberate de DSP, prin care aceștia sunt plasați în izolare/carantină ca urmare a contractării virusului SARS-CoV-2 sau a contactului direct cu o persoană infectată.
În cazul în care documentul de mai sus nu poate fi eliberat până la data și ora precizate, acesta va fi transmis în intervalul 15-25 octombrie, prezentarea sa constituind condiție obligatorie de participare la sesiunea specială”, precizează Inspectoratul Școlar Argeș.
AICI LISTA FUNCȚIILOR VACANTE DE DIRECTOR
(Foto: Alina Manea, inspectorul școlar general al județului Argeș)