
Primăria comunei Cocu din județul Argeș organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a unui post vacant de Șef Serviciu Voluntar pentru Situații de Urgență. Perioada de lucru va fi de 8 ore pe zi, 40 de ore pe săptămână.
Condiţii speciale pentru înscrierea în concurs:
-studii medii absolvite cu diploma de Bacalaureat;
-certificat de absolvire privind competențe profesionale obținute la cursurile pentru Șef Serviciu Voluntar/Privat pentru Situații de Urgență, atestat de Ministerul Muncii și Solidarității Sociale și de Ministerul Educației;
-certificat (adeverință) medicală cu specificația ”Apt pentru ocupația Șef Serviciu Voluntar/privat pentru Situații de Urgență”;
-disponibilitate pentru lucrul peste program sau la ore neprevăzute;
-disponibilitate pentru perfecționare;
-permis de conducere cel puțin categoria B;
-abilitate în lucrul cu calculatorul (Excel, Word, e-mail, internet).
Cei interesați pot depune dosarele de înscriere în concurs în perioada 7-22 aprilie 2025.
Dosarele se depun la sediul Primăriei Cocu (satul Răchițele de Jos, strada Principală, nr. 115) în intervalul orar 10:00-16:00 (persoană de contact: Daniel Manole, secretar general – telefon: 0248.246.450 și 0748.021.669) sau prin e-mail, la adresa primarie@cocu.cjarges.ro.
Proba scrisă a concursului va avea loc pe 7 mai 2025, de la ora 10:00, la sediul Primăriei Cocu, iar proba interviu pe 13 mai 2025, între orele 10:00-13:00, tot la Primărie.
În cadrul interviului vor fi testate abilitățile, aptitudinile și motivația candidaților. Proba interviului va putea fi susținută doar de către acei candidați declarați admiși la proba scrisă (persoană de contact: Daniel Manole – telefon 0248.246.450).
Ne puteți citi și pe pagina noastră de Facebook și în grupul de socializare Pitesti24.ro. De asemenea, vă puteți abona la canalul nostru de YouTube.