Cât a fost ministru al Transporturilor, Cătălin Drulă (USR) i-a scos din sărite pe capii sindicatului de la Metrorex. Odată ce a trecut la a face curățenie în mușuroiul de interese de la metroul bucureștean, Drulă a devenit țintă, la propriu. Ionuț Moșteanu: „Acum înțelegem mai bine și de ce USR a fost eliminat de la guvernare. Rădoi a fost un caz. Însă în fiecare zi un ministru USR trebuia să se înfrunte cu un „Rădoi”.
Potrivit rechizitoriului DNA, în sindicatul de la Metrorex condus de Ion Rădoi a apărut la un moment dat și propunerea de angajare a unor „racheți ucraineni” care să îl elimine pe ministrul de atunci al Transporturilor (aici amănunte).
Totul după ce Cătălin Drulă a denunțat contractele Metrorex cu sindicatul condus de Rădoi, sindicat care deținea spațiile comerciale din stații, și a început demolarea chioșcurilor.
Ionuț Moșteanu, parlamentar de Argeș și liderul deputaților USR: „Mafioții din sindicatul lui Rădoi de la Metrorex voiau să angajeze racheți pentru a-l lichida pe Cătălin Drulă. „Trebuie să îl omorâm… la propriu”, spuneau ei.
Sunt stenogramele din dosarul Drulă vs. Rădoi, care arată corupția și disperarea unui sistem corupt construit în 30 de ani atunci când cineva începe să se lupte cu ei și să scoată ilegalitățile lor la suprafață.
Rădoi se credea nemuritor în funcție. Funcție din care controla politicieni, șantaja miniștri și directori, totul pentru a obține contracte ilegale, din care el și familia lui câștigau sute de mii de euro. Nu a mai mers.
Acum înțelegem mai bine și de ce USR a fost eliminat de la guvernare. Rădoi a fost un caz. Însă în fiecare zi un ministru USR trebuia să se înfrunte cu un „Rădoi”. În fiecare zi miniștrii USR închideau câte un robinet din bani publici, călcau pe rețelele de influență corupte ale vechiului sistem. De asta am fost excluși de la guvernare. De asta ne și atacă astăzi primarii, care continuă lupta pentru eliminarea corupției din administrație”.